Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Anime&Manga


21 ArChIwUm
2007
Wrzesień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Styczeń
2006
Grudzień
Listopad



LiNkI
...:::BloGi ZnAjOmYcH:::...
Kumpeli o LOST
Kumpeli "o wszystkim":)
Mój drugi blog o Degrassi
...:::DODATKI NA BLOGA:::...
Fajne dodatki
Tu jest duzo szablonow i dodatkow
Kolejne dodatki
Tu tez sporo szablonikow
Dodatki...
Fajna z dodatkami...
Szabloniki dodatki
Fajne dodatki szablony
...:::FaJnE BlOgI:::...
Fajna stronka o Gorzkiej Zemście
Fajna stronka z dodatkami na bloga
Galeria Dragon Ball
Spoko strona z fotkami anime
Spoko bloguś o Degrassi
Kolejny blog o Degrassi
Stronka z różnymi rzeczami
Blog o Chobits
Kolejny blog o Chobits
Blog anime
I znów blog o Chobits:)
Blog o Lost
Anime
Fajny blog o Sailor Moon
Anime I Manga
Blog o Dragon Ball
Blog Evangelion
Blog o Saint Seiya
Dragon Ball
Fajny blog o Anime
Super blog o Lost
Kolejny bloguś o anime
Blog o Degrassi
Super stronka Degrassi
...:::MuZa z AnImE:::...
CHOBITS (Angel Without Wings)
CHOBITS(Barbie Girl )
CHOBITS(Chii is Chobits)
CHOBITS(Heaven)
CHOBITS(With or Without You)
CHOBITS(Wonderwall)
FUSHIGI YUUGI(Don't Think of Me)
FUSHIGI YUUGI(Always Be My Baby )
FUSHIGI YUUGI(I Surrender)
FUSHIGI YUUGI(Miaka)
FSHIGI YUUGI(Tamahome)
FUSHIGI YUUGI( Nuriko is what Nuriko is)
FUSHIGI YUUGI( Eikouden)
...:::Tapety anime:::...
Bardzo duzo tapet roznych anime
Spora galeria Chobits
Super galeria anime(ponad 2500 tapet!!!)
Kolejne tapety
Galeria anime
Super stronka z tapetkami
Spora galeria Dragon Ball
Kolejna galeria Dragon Ball
Bardzo fajne tapety anime
Tapety Kimi ga nozomu eien
Super galeria anime
Kilka tapet Peach Girl
Tapety onegai Teacher i nie tylko
Galeria Onegai Teacher
Troszlke tapet Onegai Twins
..:::AnImE dO ŚcIąGnIęCia:::..
Bardzo dużo anime do ściągnięcia
Świetna strona z odcinkami
Forum z odcinkami
Odcinki Dragon Ball
Odcinki Dragon Ball Z
Odcinki Dragon Ball GT
Fajne też
Anime do ściągnięcia


MóJ AvAtArEk


Dodaj do Ulubionych


UlUbIoNe




















Na moim blogu było już 191317 fanów anime:)

Twoje Imię:

Szablony na bloga

Moje słodkie zwierzaczki:)
Blog istnieje

Anime&Manga

Dzisiaj zaspałam i nie poszłam do szkoły xD I tak miałam same nudne lekcje Nie miałam co robić, więc weszłam na kompa i postanowiłam dodać noteczke na mojego bloga

Tapetki anime

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Co to jest anime i manga...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
W Japonii terminem tym określa się wszystkie filmy i seriale animowane, bez względu na kraj ich pochodzenia. Poza Japonią słowo anime służy wyłącznie do określenia japońskiej animacji. Wiele anime powstaje jedynie przy użyciu tradycyjnych metod animacji, jednak w ostatnich latach do produkcji części z nich używa się komputerów. Komputery wykorzystywane są w różnym stopniu: w niektórych filmach ich praca jest praktycznie niezauważalna, ponieważ twórcy ograniczyli ich użycie do minimum, np. pomagając sobie przy co trudniejszych animacjach. Inne z kolei anime, np. Appleseed z 2004 roku, bardzo dużo zawdzięczają komputerom – animacja do Appleseeda powstawała w technikach 3D i 2D oraz motion capture. Warstwa fabularna anime jest zazwyczaj typowo fikcyjna; przykładowe anime zawierają w sobie większość z najważniejszych typów fantastyki, jakie istnieją. Anime emitowane są w telewizji, wydawane na nośnikach DVD i VHS, wprowadzane do kin, bądź zawierają się w grach komputerowych. Często powstają na podstawie mang. Fabuła niektórych anime posłużyła za kanwę aktorskich filmów lub seriali telewizyjnych.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Manga, niezależnie od oryginalnego znaczenia, oznacza obecnie w języku japońskim "story comics", czyli komiks wielowątkowy. Ze względu na bogactwo wątków serie składające się z ponad 20 tomów nie należą do rzadkości. W tym sensie historyjki obrazkowe nie zaliczają się do mangi.Zapewne nikt nie sprzeciwi się stwierdzeniu, że współczesna manga zawdzięcza swoje istnienie TEZUKA Osamu , który zapoczątkował ją w 1947 roku tworząc "Nową wyspę skarbów".


Kilka gifów
Jeśli chcecie sobie zapisać jakiś gif kliknijcie na niego, a pokaże on sie Wam w całości!

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


anime-manga-super 6/11/2006 12:56:23 [Powrót] Komentuj





*******
layout by Ols